søndag 22. mai 2011

Tilfeldighetens kunst...


...eller "kunst" ved en tilfeldighet?


I dag har vi vært på danseforestilling og sett My og vennene hennes, samt mange andre veldig flinke og utrooolig sjarmerende dansere. Jeg var utstyrt med My sitt nye Canon 7D, som jeg ikke har rukket å prøve tidligere. Lyset slukket rett etter at vi satt oss, og da var det ikke annet å gjøre enn å prøve seg fram litt tilfeldig. Dette var et av de første bildene når jeg testet lukketid, og jeg skulle til å slette det - men så var det litt fint også, på en litt sær måte. Spøkelsesaktig, var My sin kommentar da hun fikk se det. Jeg synes det var litt mer engleaktig, jeg da ;)


2 kommentarer:

  1. Kjempeflott bilde!
    Der ble det jo noe helt ekstra, noe annet og mer enn det det egentlig er.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)