onsdag 25. mai 2011

Min favoritt ♥

Prydelig har akkurat nå en utfordring som heter: kan vi få se favorittkoppen din. Der er det nå mange fantastiske kopper å se! Min er ikke så veldig spennende kanskje, men jeg er veldig glad i den likevel:


Min favorittkopp er fra serviset Alv av Wik&Walsøe. 
Den er det ingen andre som bruker, alle har skjønt at den er bare MIN ♥ 
Jeg har kjøpt den i en butikk som heter Riips, som er av den typen at du får lyst til å gå innom
 bare fordi hun som møter deg der inne er så blid og koselig at selv regnværsdager
blir lyse og glade. Og så har hun så mye fint, at selv om man skal innom etter
en gave til noen andre, blir det gjerne med en bitte liten 
gave til en selv også! Som denne koppen ;)


1 kommentar:

  1. For en vakker kopp!! Helt nydelig!!
    Stilren og skjønn ♥
    Ønsker deg mye god hvile med en god kopp grønn te med akasiehonning oppi :)
    God Helg min Venn ♥
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)