fredag 27. mai 2011

Endelig på plass!




Nå har jeg endelig fått på plass noen av tingene som ble bestilt på messen i januar. De har vært i butikken en stund, men de siste månedene har vi bare kjøpt inn rosa ting som skulle brukes til konfirmasjonen. Dermed var det litt stas å kunne fylle posen med ting jeg har ventet på å ta med hjem ;) Denne lysestaken fra SIA synes jeg er så vakker både i farge, mønster og tekstur. Når lyset er brent opp, håper jeg å kunne bruke den som en skål. Hvis ikke, fyller jeg den med stearin og veke igjen.



Disse flaskene fra Broste Copenhagen kommer i flere farger, men vi valgte å bestille de blå. Jeg er oppvokst med et vindu med samling av ulike gjenstander i blått glass, og ble vel litt nostalgisk da jeg så disse. Det er mulig de får plass i en vinduskarm etterhvert, men akkurat nå får de stå på hyllen ved den blå sofaen. Så gjenstår det å se om det er starten på en samling i blått glass hos meg også, eller om det kommer til å bli en del av det blå/hvite som ofte kommer fram i stuen vår om sommeren.

Nå skal jeg ut i hagen og plante et tre jeg endelig fikk i går - et hengende Hjertetre (Cercidiphyllum japonicum pendula) - det har jeg faktisk lett etter i flere år! Gøy når ting kommer på plass :)


1 kommentar:

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)