tirsdag 24. mai 2011

Putejakt på Kremmerhuset



I sofasengene på film-/ungdomsrommet, skal det fylles opp med puter. En liten tur inn på nettsidene til Kremmerhuset, gjorde at jeg definitivt skal en tur innom der og se etter puter som kan passe!
De har så mye fint i den butikken, men jeg vet av erfaring at man helst ikke skal tenke for lenge hvis man har funnet noe man liker der. 

I dag har jeg endelig fått kjøpt flere av tingene jeg har ønsket meg siden vi bestilte på messa i januar, både fra Broste, On Interiør og Sia. Noe til stua, og noe til film-/ungdomsrommet. Bilder følger når det blir fotolys :)


3 kommentarer:

  1. hehe, det er helt sant, ting forsvinner fort fra Kremmerhuset! Men putene du har valgt ut er herlige! Jeg liker best Simple is beautiful ;);)
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Vet du, det er så sant! kremmerhuset har mange fine ting, og vips - ja så er det tomt! lekre puter, knallekre!!
    Ønsker deg alt godt, mye fin hvile også sender jeg en stor varm klem med vinden... den kommer fort for her blåser det KRAFTIG... så NÅ kommer den :)
    Ha det godt Linnette :)

    SvarSlett
  3. Dere er heldige dere som jobber der, Theamor - litt lettere å rekke å få tak i tingene. På den annen side, det kan vel fort bli dyrt ;)

    Tusen, tusen takk Lokki! Har noen små prosjekter det klør i fingrene etter å starte på i hagen, men hvile må prioriteres akkurat nå - så da er regn og vind helt greit. Stor klem sendes med vinden tilbake!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)