onsdag 18. mai 2011

Hva gjør du når det har helt feil farge?


Noen ganger ser jeg bilder av ting som bare "treffer" meg, og jeg tenker: "DEN skulle jeg gjerne hatt!". Så begynner man å søke etter produktet, og så finnes det ikke i den fargen man så det for seg i...
Spørsmålet er hva gjør man da? 





Da jeg så den nye Dropp skål fra Menu, tenkte jeg umiddelbart at jeg måtte ha en. Det er ikke få eksponeringer som har gått med til å prøve å fotografere det perfekte "dråpetreffet" her i huset, så denne var absolutt noe for oss. Problemet er altså at jeg så for meg denne i turkis, sterk rosa, ja til og med lilla kunne jeg hatt - men neida, kun green leaf og snow white. Den sterke grønne er en farge vi har jobbet UT av huset 
det siste året, det gjenstår kun et par limegrønne gardiner på My sitt rom (som skal erstattes med gardiner i 
dongeristoff - og JA, jeg vet vi kjøpte det for leeenge siden, TTT!). Hvit kunne jeg selvfølgelig hatt, 
men siden planen var å ha den på bordet eller hyllene i stua, som er hvite, og veggen er hvit - 
så gir liksom ikke det helt det uttrykket jeg var på jakt etter. Poenget var at den skulle 
være synlig, ikke forsvinne...
Det ender nok med at jeg venter, venter og ser om den kommer i flere varianter. 
Eller, kanskje den finnes i andre farger i andre nettbutikker?
Må visst lete hos flere, føler nærmes at den roper til 
meg at den hører hjemme hos oss ;)
Hva hadde DU gjort?

Edit: Den finnes faktisk i både turkis (eller er den lyseblå?), rosa, lilla og svart også! Det lønner seg selvfølgelig å sjekke produsentenes side - helst FØR man begynner å rive seg i håret. Nå gjelder det bare å finne en forhandler som har de og, ikke minst - bestemme seg for HVILKEN farge ;)


4 kommentarer:

  1. Disse er ganske kule!
    Er nok super i ROSA!:D Ser du fant ut at de finnes i flere farger, lykke til med valget :)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Hei!! så stilig den var. godt du fant ut av at de fantes flere farger. da er det vel bare å velge. Jeg hadde nok valgt rosa!! god klem til deg & ha en topp helg

    SvarSlett
  3. hehe, jeg kjenner igjen følelsen, og spraylakk blir jo ikke like bra som produsentens overflate..
    Godt det løste seg :)

    Gratulerer med finaleplass med frukttretipset ditt!

    SvarSlett
  4. Ja, nå blir utfordringen bare å velge farge ;)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)