mandag 9. mai 2011


Til konfirmasjonsselskapet, var huset pyntet i ulike rosafarger. Siden vi har åpen planløsning i første etasje, måtte vi pynte til fest både på kjøkken, i spisestue og stue. Vinduskarmene på kjøkkenet fikk hvite margeritter i disse sukkertøyrosa pottene fra IKEA. Blomstene var i full blomst en stund før selskapet, så nå en uke etter var det på tide å knipe av blomstene og se om vi kunne holde liv i dem.


De har stått i sterk sol i sydvendte vinduer, så solen er de godt tilvendt. Nå var det på tide å begynne å herde dem for vind og litt kjøligere luft, så i går samlet jeg alle plantene i en vinduskarm og lot vinduet stå åpent. 


Ser du nøye etter, kan du se mange små knopper ved bladfestene. Det blir spennende å se om vi kan holde liv i dem, slik at vi kan plante dem ut og ha glede av dem en stund utover sommeren. På den måten kan vi kanskje holde liv i minnene om den koselige familiefesten vi hadde på My sin store dag en stund til!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått konfirmasjonsfeiring! Bordet så lekkert ut! :)

    Døren deres ble utrolig flott! For en jobb! Flinke mannen din! ;)

    Nå skal jeg ut å luke løvetann. Jippi! (NOT)

    Ha en deilig tirsdag, Linnette!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  2. først av alt takk for koselig kommentar hos meg.. terrassen som jeg olja ble jeg sånn passe fornøyd med.. burde kanskje heller ha beisa..
    vurderer å olje ett par strøk til med farge i.. får se hva jeg får tid til

    Håper ellers dere hadde en fin komfirmasjon

    Døra i forrige innlegg ble super fin
    tenker du er fornøyd med den

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)