fredag 20. mai 2011

Finaleplass!


Da er første avstemmingsrunde over, mitt bidrag Hvordan få mer frukt på trærne har fått en plass i finalen! Jeg skulle gjerne hatt et gavekort på kr 3000,- fra Bo Grønt, men viktigst av alt er hvis jeg har kunnet gi noen en mulighet til å unngå å gjøre samme tabbe som jeg gjorde i starten ;) 

Hvis du vil se bidragene, lære noe eller stemme på noen av tipsene, kan du gå inn HER!

God helg alle sammen, og tusen takk til alle dere som allerede har stemt på mitt bidrag!

2 kommentarer:

  1. Gratulere så masse:) Stilig!

    Skaptdørene heter solar hvit og jeg er veldig happy med at de var på tilbud! Heldige meg:)

    Ja, det hjelper godt på at Ikea ikke er lange turen unna...da gjør det liksom ikke noe...
    Har valgt sort blandebatteri faktisk, og er spent på å se om jeg kommer til å angre...isåfall er det bare å dure bort og bytt:)

    Ønsker deg en super strålende helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Blir kjekt å følge deg her inne nå ;)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)