onsdag 1. juni 2011

Må ha det - men hvor?



Noen ganger er det ting jeg bare MÅ (?) ha, fordi jeg faller pladask for det og ikke får det ut av hodet. Disse knaggene er to slike. Jeg bestemte meg allerede på messa i januar, at slike SKULLE jeg ha. Helt basert på utseendet, ikke fordi jeg har bruk for dem. Nå er de her, og spørsmålet er bare hvor jeg skal ha dem!



Jeg håper virkelig jeg finner en fin plass til dem, hvor de også kan brukes til noe (helst fornuftig...). Egentlig er jeg en rasjonell shopper, og handler helst ikke før jeg vet hva og hvor, men noen ganger tar altså
følelsene overhånd. Ja, ja - får håpe jeg finner et sted jeg kan se dem ofte ;)
Er du en følelsestyrt shopper, eller har du alltid en klar plan?


4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Knaggene var nydelige.
    Spennende å se hvor du velger å sette de opp. :)
    Jeg handler både etter plan og når jeg kommer over ting som bare `` roper `` på meg ;)
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  2. Ha, ha, DEN kjente jeg meg igjen i, Linnette!

    De er jo vakre, så du får bare rydde unna litt plass et sted. :)

    :)

    SvarSlett
  3. Disse var fantastiske! HVOR har du finni dem? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg husker faktisk ikke hvilken leverandør vi bestilte disse fra. De kan være fra Broste, OnInteriör, Sia, Trend eller Herregård Design. De er fra vårkolleksjonen 2011, og de er ikke tatt inn etterpå - så jeg er usikker på om de er i produksjon lenger...

      Det kan jo være de har flere igjen i butikken jeg var med å bestille inn til den gangen - Fevik Interiør :)

      Slett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)