fredag 3. juni 2011

My Polkadots!


I dag har jeg tatt utfordringen om å vise fram mine polkadotter. Denne utfordringen går akkurat nå på den flotte bloggen Lidyll.




Jeg hadde akkurat kjøpt ny duk til spisebordet, da jeg så denne utfordringen. Dermed var det helt klart hva mitt bidrag måtte bli! Denne søte lys, lys turkise duken ga sommerfølelse til hele rommet. Enkel og billig fornyelse til under hundrelappen hos Stoff & Stil. Vi går en prikkete sommer i møte her i huset ;)
Flere prikkete innlegg finner du her.


6 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert. Nyyydelige farger..her ble jeg skikkelig inspirert :-)

    SvarSlett
  2. Herlige duse turkisfarger på bordet ditt!
    Og fine prikker :-))

    Ha ei fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Herlig, sommerlig bidrag. :)

    SvarSlett
  4. Herlig! Herlig! Herlig!*smile

    ..utrolig stas at du hang deg på utfordringen min!

    ..husk å stemme på din favoritt inne hos meg når avstemmingen begynner!

    Ønsker deg en flott ny uke!*smile*
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Tusen takk, alle sammen!

    Har vært inne og sett på mange prikkete innlegg allerede, masse fine ting med Polkadotter :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig! Farvene var så delikate og du har satt det sammen så fint.

    :)
    AW

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)