onsdag 23. mars 2011

Skal, skal ikke....

Jeg har veldig lyst på en kjøkkenøy. En som er fredet fra post, skolebøker, handleposer fra hobbybutikken og alt annet som samler seg før man vet ordet av det. En som har kjøkkenmaskin stående i hylla under, så det er bare og løfte den opp, hive oppi ingrediensene, lese avisa, og så kunne gå løs på å trille ut rundstykker eller boller eller annet godt - UTEN å måtte rydde og vaske seg fram. En benkeflate som bare står der og roper på å bli brukt til noe liksom. Er det mulig tro? Eller vil den også fylles opp, og stå der og le av meg og bolletrillerbakedrømmene mine. 



Det står nemlig en i en garasje ikke langt unna meg, omtrent ubrukt, men forvist på grunn av behov for mer skapplass. Vi må ta vekk skrivebordet på kjøkkenet for å få plass, men vi sitter jo med hver vår bærbare i stuen eller ved spisebordet uansett - så vi kan sikkert klare oss uten skrivebord. Det er jo fylt opp med post, skolebøker, handleposer fra hobbybutikken - så spørsmålet er om det bare flytter etter, eller om vi klarer å holde bakeplassen klar slik at vi kan gjøre alle bakedrømmene vår om til virkelighet... Hva tror du?

2 kommentarer:

  1. Gjør det!! Er jo bare å hive den ut igjen om det ikke funker. Men alle gode ideer fortjener å prøves! Kan bli rålekkert med kurver og div. stilig stasj i hyllene under. Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Her hadde jeg absolutt valgt estetikk framfor praktisk. Fordi, som du sier.. sitter dere jo med hver deres bærbare uansett.
    Du klarer å holde rotet unna dersom du rydder titt og ofte har jeg selv erfart. Kaster og sorterer.
    Jeg er sikker på at bolletrilledrømmen din absolutt kan bli virkelighet;)
    Kjøkenøya er jo kjempefin dessuten.. og du kan bare ikke la ivertfall forøket gå fra deg! :))
    Nyt uken Linnette:)
    Klemmer fra Line

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)