torsdag 6. januar 2011

Jakten på vårfølelsen - House Doctor

Her laver snøen ned, og stuen er full av julepynt. Jeg lurer litt på hvordan man skal bli inspirert til å bestille vårens og sommerens varer da...? Jeg tror rett og slett jeg må begynne å la meg inspirere av leverandørene. Ikke alle har kommet med vårkataloger ennå, og det synes jeg er synd - med tanke på at det bare er tre uker til messe!


House Doctor har kommet med sin vårkatalog, og der var det ihvertfall inspirerende miljøbilder!



Den hvite bakgrunnen minner meg mest om naturen ute akkurat nå, men de klare pastellene og sinken gir meg en snikende følelse av at vi har noe fint i vente når vi er ferdig med å nyte snøen :)



4 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for koselig kommentar og moro at du vil følge bloggen min..
    legger meg til som følger hos deg.. så kommer snart innom igjen

    Ja tenk å heldig jeg var som vant på giveawayen hos anette w.. gleder meg til pakka er i posten.
    Ha en herlig torsdag videre så får vi nyte litt farger på nettet inntil vider House Doctor har mye flott

    SvarSlett
  2. Så nydelig, ja en blir inspirert når en ser slikt, må vårkatalogene komme fort - fort :))
    Ønsker deg vidunderlige januardager Linnette, med en smak av vår ;))
    Takk for alle hyggelige kommentarer fra deg - gleder meg til å følge deg videre i 2011!!
    Varme klemmer fra Lokki

    SvarSlett
  3. Ååå herrlega.. 12 timers kurs??! Ja, godt det er mye teori..kan bruke tiden til å spise ende nistepakker da..hihi. Men seriøst. Kurs i pilates? trengs det da? er det såå vanskelig?

    Jeg føler som du skriver i et av innleggene under her. "hodestups inn i hverdagen igjen". Den kom bråere på enn julekvelden på kjerringa synes jeg ivertfall!
    Hjælpes.

    Vel, vel..venner meg vel til det..sånn uti februar en gang tenker jeg:o)

    Fyller år snart du altså. Så herlig. Alt du ikke fikk til jul, kan du ønske deg i bursdagsgave da?! Den er fin vet du;)

    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  4. Det er det fjerde pilates-kurset jeg skal ta nå, og jeg føler fremdeles at jeg bare pirker i overflaten ;) Det er ganske krevende å skulle kunne tilpasse alle øvelser til alle mulige skader og plager. Treningen skal jo i prinsippet kunne gjennomføres av alle uavhengig av nivå...

    Veldig spennende, og veldig god trening synes ihvertfall jeg! Noe helt annet enn Zumba, men det er utrolig gøy det også da. Men der foretrekker jeg å være deltaker, ikke instruktør :)))

    Jeg fikk jo omtrent alt på lista til jul - min kjære ba meg skrive en lang en, så jeg ikke visste hva jeg fikk... Det hadde han glemt innen han var ferdig! Men, jeg klarer nok å komme på litt til før bursdagen ;)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)