fredag 10. september 2010

Styling av butikk


I går var jeg oppe i butikken og hjalp til med å style den før fotografering. Jeg klarte selvfølgelig å glemme kameraet mitt hjemme, så jeg har bare et par bilder jeg tok underveis med mobilen for å få et inntrykk av hvordan det ville bli. Dette er dermed ikke helt sånn det så ut da fotografen kom... Noe av det vi bestilte på messa er begynt å komme inn, og vi måtte samle sammen det vi kunne av ting som var i samme stil for å skape et miljø rundt varene. Det kommer mye lilla og blankt stål/sølv i høst, og det er fremdeles mye igjen av det hvite. Jeg er ennå ikke lei av bokstaver, så KIDS-skiltet må jeg ha. Det skal stå på bildelistene sammen med barnas kunstverk på veggen bak spisebordet. 



Det er også mye i naturfarger denne høsten, så et annet hjørne innredet vi med det. Her er det mye jeg kunne tenkt meg å ha på hytta! Jeg gleder meg til å få bildene fra fotografen på mail, da kommer nye her også. Jeg hadde selvfølgelig ikke tatt bilder av hjørnet med den største utstillingen. Vi kommer nok til å gjøre det om igjen om noen uker når alt vi bestilte er på plass. Gleder meg veldig - vi har det så koselig når vi holder på ;)

2 kommentarer:

  1. Hei, Linnett!
    Takk for kjempekoselig hilsen på bloggen min! :o) Morsomt når man får besøk av nye lesere. :o)
    Så lekre farver du viser fra noe av høstens kolleksjoner. En delikat farvekombinasjon.

    Ønsker deg en deilig mandag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Takk for det - og velkommen som min aller første (JIPPI!!!) følger! Veldig morsomt for en som nettopp har turt å åpne opp bloggen for andre enne venner og famlile :)

    Linnette

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)