mandag 13. september 2010

Stuen på hytta



Denne helgen har vi slappet av og kost oss på hytta. Planen var å gå tur på lørdag, men den planen regnet vekk - så Lillegull og jeg koste oss inne istedet. Hun med Pc og designbok, jeg med TV og strikketøy. Det er veldig deilig å gjøre ingenting noen dager også!



Handymannen måtte selvfølgelig benytte muligheten til å fullføre et lite mureprosjekt, så han holdt ut i regnværet en stund. Det tok heldigvis ikke så lang tid, så han fikk da slappet av litt han også ;)



Søndag ble det pent vær, men da hadde jeg store planer om å rydde og vaske litt i skuffer og skap siden vi håper å leie ut den høstferieuka vi ikke skal være der selv. Jeg måtte selvfølgelig ta noen nye bilder til å legge ut på Finn.no også



Nå venter vi i spenning på om noen har lyst til å leie vårt lille "paradis" http://www.finn.no/finn/travel/holidayrentals/norway/object?finnkode=24130843
Ønsker deg en super uke!

1 kommentar:

  1. Blir nok ikke vaskelig å få leid ut denne hytta, er jo superflott!! Ønsker deg en fin dag, og takk for alle koselige kommentarer du er så flink til å legge igjen hos meg! Tiden min strekker ikke til like mange gjenbesøk, men jeg koser meg hver gang jeg er innom! :-) Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)