lørdag 16. oktober 2010

Innredning av film/ungdomsrom - tapeter fra Couture Déco



I jakten på tapet til vinterens prosjekt, kom jeg i dag over det amerikanske firmaet Couture Déco. De har blant annet en del Trompe-l'oeil-tapeter. Siden jeg er i strikkemodus for tiden, likte jeg veldig godt denne ribbestrikkede utgaven!


Jeg har sett noen tapeter med betongmønster på ulike blogger i det siste. Denne med murstein synes jeg også ga noe av det samme industrielle uttrykket, men kanksje mere rustikt en betongens råhet.   


Utgaven i polstret Lin var utrolig delikat, men den passer kanskje bedre på et soverom?


Eller hva med denne i skinn? Den ligner litt på en av City Life tapetene fra Storeys synes jeg. Til det rommet vi har begynt på nå, vil jeg nok si at murstein eller strikkevegg er det som hadde passet best. Prisen var det heller ikke så mye å si på - mursteinstapeten koster $59 pr rull (10x0,53m) og bare $9,9 i frakt Worldwide!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)