onsdag 10. oktober 2012

Tavleklistremerker - og store forventninger!





Disse klistremerkene synes jeg er så fine, og jeg håper de snart er å finne i en butikk nær meg...




Søstrene Grene skal åpne butikk på ett av senterne i nærheten, og jeg er VELDIG spent på hva slags vareutvalg de kommer til å ha! Jeg har bare vært innom Søstrene når jeg har vært på reise i andre byer, så jeg vet lite om hva som er blant det faste sortimentet og hva som skiftes ut uke for uke.




Det jeg liker så godt med denne butikken, er filosofien om at de setter prisene ut fra faste satser for avanse, og ikke hva de kunne ha solgt varene for ut fra popularitet og tilsvarende merkevarer. Det gir LAVE priser (av og til litt sjokkert jeg, over at de er så billige og andre kan selge tilsvarende ting så dyrt...) som kommer kundene til gode.




Butikken åpner i løpet av denne måneden, så da står en tur dit definitivt på programmet. Det må jo være en super butikk for ungene å handle julegaver (til meg...) på også, der får de mye for pengene.

Har du en Søstrene Grene-butikk i nærheten? Og kjenner du igjen noe av dette fra det faste sortimentet, eller er dette produkter som har "kommet og gått"?


10 kommentarer:

  1. Søstrene Grene butikk har vi fått her også. jeg er like overrasket som deg over prisene.

    SvarSlett
    Svar
    1. De må satse på volum tror jeg, for jeg vil påstå at de ligger langt under markedspris på en del av produktene. Fint for oss!

      Slett
  2. Jeg <3 Søstrene Grene! Husker vi var innom der på danmarksferie da jeg var liten... Mamma kjøpte alltid oppvaskbørster i tre, hihihi. Og nå teller jeg dager til de åpner her i Tønsberg. Ni dager igjen!!! :-D

    Takk for veldig hyggelig hilsen hos meg, forresten. Her på bloggen din likte jeg meg også veldig godt, så jeg må få deg inn i bloggrollen min! :) *fikser nå*

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig! Du så kanskje at du allerede var havnet i min ;)

      Slett
  3. Skulle så gjerne hatt ein SG butikk i nærheten for den butikken er rett og slett super,herligt å føle at ein får litt for pengene synest eg:)
    Ønsker deg ein fin dag!likte godt navnet på bloggen din:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så kjekt med ny butikk! Vi har en her i byen og jeg er innom en gang i blant. Masse fint til en billig penge :)

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅ jeg vil ha de klitremerkene <3

    SvarSlett
  6. Jepp, Søstrene Grene er en kul butikk og jeg er heldig som har to i nærheten :) Begynte faktisk å handle på butikken i København for mange år siden, hver gang jeg besøkte en venninne i Malmø som var student da, hun pleide alltid å handle der og vi tok båten over til Køben :) Ha en herlig helg! :) Klemmer

    SvarSlett
  7. I love your boxes
    saludos desde Chile

    SvarSlett
  8. Hei, jeg elsker søstrene Grenes. Jeg har en butikk på jessheim storsenter like ved meg som jeg besøker ofte. Billig og fint. Det er altid noe nytt og nyttig ;) der. Gled deg til du får den i nærheten av deg. Før de kom til Norge var jeg alltid innom butikken deres i København når jeg var der og vareutvalget i København kan nesten ikke sammenlignes men for all del jeg finner så mye fint her også. Med det blotte øye kan man nesten ikke se noe forskjell på deres varer og tilsvarende varer som kan koste så mye som 10 ganger mer bare at det er andre merker. Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)