mandag 5. september 2011

Enda en funksjon på vårt bibliotek, fotostudio, film-, ungdoms,-trenings-, og gjesterom!

Nå har dette allsidige rommet jammen fått enda en funksjon! Dermed vil også noen av innredningsplanene endres litte granne...


Vi trenger nå et gulv som både tåler klør i fart, og søl fra vannskåla. Rommet har nemlig fått en ny beboer, den herlige Tibetanske terrieren Chaco på 9 mnd. Det spørs om ikke vi rett og slett må finne et belegg vi kan legge der inne... 


Det blir ikke mye synlig belegg, siden det blir hyller langs to av veggene og sofasengene langs den tredje De to store teppene og den delen av sofasengen som står ut i rommet, dekker nesten resten. 


Tror jeg får ta en runde og se om det finnes noe billig og greit belegg. Deretter må vi få satt på lister, så vi kan flytte inn alle Bestå-hyllene fra stua. Ergometersykkelen tror jeg rett og slett vi gir vekk, nå går vi heller en tur med Chaco istedet for å tråkke på den! 

Sommeren har gått med til å legge tre-tak på hytta (ble utrolig bra Kjære - du kunne jammen det også, du :) ),  nå mangler bare vannbord og vindskier på den siste enden. Dermed håper jeg min kjære er klar for en sluttspurt her inne om ikke lenge. Jeg får fortsette jakten på å finne et godt alternativ til å ha under TV i stua når raden med Bestå-hyller forsvinner derfra...

2 kommentarer:

  1. FOR en sjarmør! Men som du sier - det er ikke ferie å få en slik liten tass i huset! Lillebror er nå nesten 8 mnd - og det kribler i hormoner og jeg synes nesten vi når nye høyder nå... Men de sier det første året er mest slitsomt så vi får holde ut, vi hundeeier - eller hur!
    Godt du fikk orden på den flåtten - og takk for dine alltid så varme og gode kommentarer! Jeg ønsker deg mye god hvile... kremt... sånn innimellom glade-hunde-stunder ;) Varm høstklem fra meg til deg!

    SvarSlett
  2. Så nydelig hund du har fått :) Lykke til.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)