søndag 21. august 2011

GreenGate høsten 2011 - mer enn prikker og blomstrete kopper


Tidligere har jeg forbundet GreenGate mest med prikkete og blomstrete kopper, men de har så mye annet fint ! Kombinasjonen blå og beige er en klassiker, og disse putene og teppene fra GreenGate kunne jeg gjerne hatt noen av.


Det er fremdeles blomster og prikker i fleng selvfølgelig, i år har det også kommet en del i lillatoner. De lilla blomstermønstrene er ikke helt min stil, men det mørkere lilla med prikker kunne jeg godt hatt. Det hadde passet fint sammen med alt det ensfargede hvite vi har. Men, så var det det med skapplassen da - kjent problem? 


GreenGates messestand pleier å være lett å legge merke til. Her er et par bilder fra messen i januar, det blir spennende å se hva de lager neste uke!

4 kommentarer:

  1. hei!! kjempefine bilder av herlige greengate. jeg kan liksom ikke få nok av dette jeg. selv har jeg en hel del av det blomstrete og beige prikkete som har vært noen år, men blir jo like fristet til å bytte ut, og få mer hver gang de komme med noe nytt!! klem L

    SvarSlett
  2. Oioioi så lekkert! Takk for at du deler!
    ja jeg er så enig med deg, at Green Gate er så mye mer! lekkert med det blå og beige! Og de lilla med prikker - hurjedamej... må ha flere skap - bare må ha det... ;)
    God uke fine du!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  3. Jeg har aldri kjøpt noe GG selv, men lillesøster fikk en skål nettopp. Jeg er ikke så stor fan av blomster og sånt, men prikkene er lekre:)
    Men det er like greit å holde seg unna, har strengt tatt nok kopper i skapet.

    Fint å se at du er tilbake:) Savnet deg.
    klemklem

    SvarSlett
  4. aha - kjekt å se at Greengate fornyer seg
    det øverste bildet var kjempefint.

    takk for hilsen inne hos meg
    lykke til med forflytningene og fornyingene som pågår. :)

    og riktig fin uke til deg
    beste hilsner fra Åpent hus

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)