torsdag 8. juli 2010

Lampene endelig på plass på soverommet!



Vi har endelig fått på plass lamper på nattbordene. Jeg hadde funnet et par alternativer på IKEA, men Handymannen har en regel om at det jeg finner i IKEA-katalogen skal sees i virkeligheten før han bestemmer seg. Jeg benyttet derfor sjansen til å gå innom da vi var i Göteborg, og av de alternativene han fikk, likte han denne best.

  

Denne lampen - Barometer - har tett lampeskjerm, slik at den ikke sprer så mye lys hvis en vil lese mens den andre sover. Jeg liker også alle detaljene på denne lampen veldig godt. De passer fint sammen med nattbordene fra 1930 som også er vist nederst i dette innlegget.



De er egentlig skrivebordslamper, men ikke større enn at jeg synes de passer fint på nattbordet.
Neste prosjekt nå blir bildelist over sengen, og rammer til å sette på denne. Bildelisten til IKEA er 185 cm lang, og den var det ikke plass til i en feriepakket bil. Som min kjære sa, jeg må jo ha noe igjen å handle når de endelig åpner IKEA på Sørlandet til høsten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)