onsdag 16. januar 2013

DIY - krydderhylle av cd-skap


Årets forsett i SkippertaksHuset er å prøve å fullføre allerede påbegynte prosjekter, helst flest mulig av dem,  før vi starter noen nye! Av erfaring vet jeg vi ikke er så gode på akkurat det, men noen skal vi nok klare ;)
Et av prosjektene jeg skrev om for snart ett år siden, er nå snart ferdig (du kan se før-bildene her). 
Dette skal bli ny krydderhylle på kjøkkenet, og nå mangler den bare litt tapet på bakveggen så er den klar til å henges opp!



Den har ligget ute i verkstedet til min kjære og ventet på de siste malingsstrøkene. Jeg hadde faktisk tenkt å male den selv etterhvert, men ute av syne - ute av sinn! I forrige uke kom jeg på at den lå der, og da var jeg så smart at jeg sa til min Kjære at jeg ønsket meg den ferdigmalt som bursdagspresang ;) Det var effektivt det, og nå ligger den klar til tapetsering (som er min jobb ;) ). Forhåpentligvis er den på veggen i løpet av uka, så da kan vi krysse av ett prosjekt på lista!


6 kommentarer:

  1. Så flott! Det var jammen en snasen ide. Og den ble jo bare kjempefin.

    Så fint å få krysset av en ting på lista, også. Her har vi ikke kommet i gang med noen prosjekter enda. Er i "vinterdvale" tror jeg...

    Ha en FIN uke!

    Klem fra Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!

      Ja, nå er den faktisk ferdig tapetsert - og hengt opp! Veldig deilig å krysse av et punkt på lista :)

      Klem Linnette

      Slett
  2. Takk for kommentar på bloggen min. Jeg bruker en sånn kritt tusj som jeg kjøpte på Amazon. Veldig praktisk når man vil ha det til å se pent ut, pluss at man får plass til å skrive mer. Ha ei kjempefin helg!

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Kritt tusj har jeg ikke hørt om, det må jeg sjekke ut! Det kan sikkert fungere fint på tavleklistremerkene også!

      Takk for svar!

      Slett
  3. Hei! Det er så greit å bruke ting om igjen til noe nytt! :-D
    Den grå rya i gangen kjøpte jeg på Åhlens i høst. Jeg har sett at de har dem enda, i alle fall i andre farger og i alle fall her i Tønsberg! Jeg tror den er ca 70 x 200 cm lang eller deromkring. :) Kostet ikke avskrekkende mye heller! Ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for svar. Da skal jeg sjekke neste gang jeg er i byen :) Den er litt større enn den jeg skulle erstatte hjemme, men jentene ønsker seg en ny på rommet på hytta og da er den str perfekt!

      Slett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)