Anyway, da han hadde malt ferdig det siste strøket på kjøkkenet for meg, bestemte jeg meg for at nå skulle jeg intensivere jakten. Han fortjente virkelig å få gardiner der nå, synes jeg. Hvite med riktig utseende og riktig bredde (110cm) fant jeg fremdeles ikke, men Brasserie gardin med knyting fra Jotex likte jeg godt. Den fantes bare i 80, 100 og 120cm. Likevel er denne type gardin enklere å tilpasse enn liftgardiner, så jeg bestemte meg for å gå for det. Jeg registrerte meg som kunde hos Ellos, og bestilte 2 stk 120cm brede.
Bare noen dager etter kom SMSen om pakke, og jeg var klar for å sette meg ved symaskinen. Skuffelsen var derfor stor, da jeg pakket ut gardinene og så at de bare var 100cm! De var rett og slett feilmerket, på plastikken stod det 120x90, men det stemte altså ikke med det de hadde lagt inni. Dermed var det bare å pakke det inn igjen, og sende i retur. Nå lever jeg i spenning om de klarer å finne poser med riktig innhold, når de skal sende meg nye. Ganske irriterende å måtte vente på nytt (retur tar visstnok mye mer enn dobbelt så lang tid som ny bestilling). Håper bare motivasjonen til å sette seg ved symaskinen dukker opp samtidig med pakken!
♥
Hei!!
SvarSlettKjempefine!! Jeg har make!! :-)
Jeg har kjøpt de hos Jotex,og fikk korrekte mål!!
Har hørt om flere som har fått feilevering fra Ellos,så prøv Jotex neste gang hvis du skulle være uheldig igjen!! (hvis de ikke samarbeider da...)
klm ingrid l
Takk for tips! Nå som jeg har sett hvor fine de er i virkeligheten, har jeg jo enda mer lyst på dem...
SvarSlettJeg har skrevet store lapper på returpakkene, de skal visstnok havne tilbake der de pakker alle ordrene - så håper de sjekker innholdet slik jeg har bedt dem (pent) om de kan gjøre før de sender meg nye. Jeg visste ikke engang at Jotex har egen nettbutikk, da har jeg et bra alternativ hvis Ellos ikke klarer å fikse opp i det!