tirsdag 24. januar 2012

Krakk i naturmaterialer


Selv om jeg må stå over vårens gave- og interiørmesse, må jeg innom leverandørene og se om det er noe artig å finne. Det er veldig mye av det samme som i fjor - hvitt og sink står sterkt fremdeles. Stadig flere kommer med produkter i naturmaterialer, mer eller mindre bearbeidet. 
Denne krakken "Lars" fra Halvor Bakkes serie for Lama, må vel kunne settes i klassen mindre bearbeidet. SkippertaksMannen etterlyste nettopp et møbelprosjekt til hytta han kunne holde på med i vinter. Kanskje jeg skal tipse han om denne? Hva synes du - helt rå, eller noe du aldri kunne hatt? Jeg er litt usikker på sittekomforten, den egner seg kanskje bedre som dekorelement. Jeg ser den ikke helt for meg hjemme, selv om vi snart skal igang med et prosjekt laget av en trestamme her også. På hytta derimot, kunne jeg gjerne hatt en slik... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg! They make my day :)